lørdag 26. mars 2011

helg, moteshow, bursdag og masse godis! : D

Hei!!!
Nå er det helg igjen, deilig :-)
Var på moteshow i går kveld med mamma og en venninne (+ noen andre da) :-)
Det var morsomt! Idag har jeg shoppa på med mamma! : -D
Så dro jeg rett i svømmebursdag til Maja i klassa mi ;-) Henne har blogge henne også med to andre fra klassa!
Bloggen heter:   http://mylittleeos.blogg.no/  
Så nå sitter jeg bare på pcen og spiser litt godis , altså slapper av..
Nå er det bare å se frem til ny uke og nye muligheter! Skal foresten ha et "prosjekt" på skolen hvor vi skal ha gutte og jenteklasser i TO uker!!! :-D Så nå GLEDER jeg meg skikkelig!!! Nesten så helga går for sakte.. merkelig! Hehe , nei da helga er bra å ha den  :-P
Skal også i bursdag i morgen da til søskenbarnet mitt.

Blogges! :-)
(Mia)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar