torsdag 30. juni 2011

Overtar bloggen!

Hei, hei!!

Nå er det vist jeg som overtar denne bloggen.. :-P
Marit har dessverre slutta for godt nå, kommer til og savne henne.. :-(

Jeg har bestemt meg for og begynne og blogge litt igjen, for har savna det litt og noen ganger har jeg tenkt at dette burde jeg ha blogget om!
Det som er så dumt nå som det er sommer og all ting er at jeg ikke finner laderen til kameraet mitt og kameraet er tomt for batteri..
Har lett overalt nå!! Blir litt irritert!
Men, men jeg får se om jeg finner noen lignende bilder på nettet så lenge eller låne mamma og pappa sitt litt.. ;-)
Nå er det jo sommer, jeg bader og koser meg dagen lang!! De siste dagene har jeg til og med vært på stranda :-D Digg med sommerferie<33 Jeg skal snart på ferie, på campingtur! Kanskje bare kanskje jeg blogger litt da, for det er nemlig tråløst nett der :-D Vet ikke om det blir noen fler innlegg før det heller..

1. Hva skal du i sommer?
2. Har du bada på stranden ennå?
3. Syns du det er digg med ferie?

God sommer!

-Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar