søndag 17. april 2011

Min helg!

Hei!

Denne helgen har jeg gjort masse. På fredag var jeg først på skolen. De tre første timene hadde jeg
 mat& helse. Der lagde vi muffins med melis og strø. Forrige uke laget vi en mat pai med brokoli, skinke, hvitløk og purre. Den og muffensene koste vi oss med alle sammen.
På lørdag dro jeg, mamma, pappa og Siri til Leiret. Jeg skulle ha fotballsko. Vi kjøpte noen addidas svarte, røde og hvite. Når vi kom hjem passet jeg på Erle(Naboen min på 1 1/2) Hun er super søt! Først lekte vi med kritt men så fant hun ut at hun ville leke med hunden min i stedet. Jeg tror Erle en den jenta som er mest glad i hunder. Etter vi hadde lekt litt med Max(Hunden min) lekte vi med dukker. Ikke det at jeg liker og leke med dukker men jeg må jo gjøre sånn som Erle sier. Så skulle de til røros. Men det passet egentlig litt bra for da skulle jeg spise. Etter jeg hadde spist gikk tiden ganske sakte. Jeg satt på msn og holdt på å kjede livet av meg. Men så surte maja og julie al om jeg ville bli med og spille fotball på kunstgresset. Vi va der til 21.00. Så dro jeg hjem og spiste godteri og så på farmen. I dag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, men finner sikkert på noe.
God påske alle sammen!




Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar